OJ detta har legat på is länge!

Jag har nästan glömt bort detta, det är så länge sedan.


Men jag läste en massa gamla inlägg och kom fram till att jag gillar ju detta. Och tycker om att skriva om himmel och jord.


Det har hänt så mycket sen jag skrev sist så jag vet inte ens var jag ska börja. Det kan vara så att jag har flyttat 1 eller 2 gånger. Att jag har varit med om den största dagen i mitt liv. Jag har gått in i en kyrka i vit klänning precis som den ska vara och haft Martin längst  fram, Han har tagit min hand och vi har varit sjukt nervösa tillsammans. Jag har sagt JA högt och tydligt, jag har GIFT MIG!!!


Helt underbart kul, skrämmande och obeskrivligt magiskt. Jag har ska dela mitt liv tillsammans med MIN man...
Att gifta sig är något som jag trodde inte skulle förändra hur man ser på varandra. Men allt känns så mycket större det känns så äkta och det känns som att vi kan inte säras på för vad som helst.
När jag slarvar bort saker så frustar och prustar Martin, Jag frågar honom om han älskar mig ändå och han svarar mer och mer för var dag. Kunde inte vara bättre, kunde inte kännas bättre! Hoppas att alla människor får uppleva denna känsla.


Jag menar inte att man aldrig blir oense för det blir man det vill jag lova.. Jag kan inte alltid ge mig, är en bessewisse som alltid ska ha rätt.. Min dåliga sida kan man säga=) Får jobba på den. Han har ett humör som gör att vi skulle kunna använda honom som kraftverk. Men huvudsaken är att man går och lägger sig vått och vaknar tortt.. Eller har jag missuppfattat något? Har aldrig kunnat rimma ;)


Nu ska jag ta och ringa min fina Emma och blossa med henne. Ska bli bättre! 

Kommentarer
Postat av: emma

blev ju inget bloss. svek dej där=( men du kan alltid ringa när du vill=)

2012-08-20 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback