Dallas Dallas!!!

Måste kommentera en kommentar från gårdagens inlägg!

Seriöst?! Jag är så full av hat så du kan inte ana, NOT! Som jag längst ner i mitt inlägg skrev, så var det en del av min mörka sida. Seriöst, så skiter jag i hur stor promille med pedofiler det finns i världen. För enligt mig själv. Borde det inte få finnas någon! Jag tillhör defenitivt inte någon KKK.  Det fanns en tid i mitt liv i sådär 12-13 års ålder  då jag tyckte att svart magi var spännande och hade kunnat dö för få bli kallad HÄXA!! Idag, ser jag på dig som en liten människa med dåligt ordförråd. Eller ska jag tacka för komplimangen? 1400-talets "häxor" ansågs ju mera kunniga än övriga, be satt kunskap som andra inte hade. Förmågan att bota andra med hjälp av vad vi idag kallar "huskurer"

Jag pratar inte om enbart pedofiler, pratar om brott generellt, jag pratar heller inte om pedofiler i thailand. Jag kan inte yttra mig i thailand. Men jag kan göra det här. För i Sverige, har vi något som kallas yttrandefrihet. Däremot, anser jag inte att det är mera rätt eller mindre fel, att barn i thailand tvingas utsättas för våld dagligen. Jag har aldrig påstått att jag är för drogpåverkade i trafiken. Men om jag ska lägga upp alla brottspunkter i mitt inlägg som borde ha högre straff i Sverige. Så lär inte någon orka läsa mitt inlägg. Du borde kanske kyla av dig och fundera på hur du formulerar dig i dina uttalanden. Har du en aning om vem jag är och hur jag är?


Vill du diskutera med mig, så har jag inga problem med det. Jag vet var jag står och jag skäms inte för vad jag tycker. Där emot kan du inte ens stå för vem du är! Det som inte passar dig i min blogg är enbart synd för dig! Om du vill försvara pedofili, tidelag, och vanvård? Så får det stå för dig. Om du inte kan förstå att jag värnar om människor i mitt eget land först, så får även det stå för dig. För jag bryr mig inte ett skit! 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj va roligt! Tänk att någon kan bli så arg och gå till försvar för att skydda pedofili.

Jag har ingen fakta bakom detta påstående och självklart handlar det hela om hur man skulle välja att gå tillväga med dödsstraffet men jag har hört att dödsstraff kostar staten mer än tex livstidsfängelse.

Så mitt förslag är en liten jordig håla, knäckebröd och en skvätt vatten tills dom tynar bort och förvinner av sig själva. Kalla mig häxa om du vill :)!



Viktoria min vän vi är och har inte alltid varit eniga i våra åsikter men just dessa anser inte jag vara dina mörka sidor och det allra bästa med dig som person är just att du håller fast och står för vad du tycker.

Wicca Wicked hehe!!!

2011-05-06 @ 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback