Då har man flyttat

Fick tillgång till lägenheten den 12:e februari och vi har renoverat den. Som vi har slipat, spacklat, målat och tapetserat. Mycket bra blev det till slut. Nu har vi ett komplett hem som man bara ska bo in sig i också. Känns bra..

Har satt fart och börjat jobba ordentligt igen. Det av mitt sena inlägg jobbar nämligen natt nu. Går av vid 7 och på och jobba igen vid 12. Oj vad Viktoria kommer att vara trött sedan..Men det får man väl ta..:)
Imorgon blir det nog en stor dimma kan jag tro..=)

I mellan allt detta har ju världens finaste lilla Elias tittat ut. Tänka sig att man kan bli totalt lost i något såå litet..
känna att man kan skydda honom för allt i världen. Jag kommer ihåg när Lucas var liten och jag sa till honom att om han någon gång fick problem så skulle han tala om det för mig så skulle jag ställa saker och ting till rätta. En dag så berättade han om några grabbar på skolan som inte var schyssta. Jag frågade honom om jag skulle doppa dem i toan men då fick jag onda ögat av Thomas så då sa jag vi kan slå dem på käften istället..:P Menar detsamma åt Elias:D

nu är det väl bäst att man sätter lite fart på jobbet.. men jag tror jag skulle behöva några idésprutor om vad man kan skriva om i nästa blogg inlägg.. Har idétorka..

Swipp Swopp


Kommentarer
Postat av: ci

Så skoj med ett nyy inlägg känner som du att jag inte riktigt vet vad man ska skriva om

2011-03-20 @ 22:30:10
Postat av: Mamma

Jag tycker att det är bra saker du skriver om. Ingen idé att skriva om någon annans tankar. Då är det bättre att låta bli ett tag

2011-03-21 @ 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback