Måndagskväll

Igår packade jag mina kläder i en kasse (eftersom att jag inte kan hitta min älskade väska någonstans), övriga saker åkte ner och självklart min nya fina plattång som jag fått av hjärtat! Vankade mot bilen och vinkade mina tre söta hejdå! Hem till mor hon sydde ihop min tröja vi tog en kaffe och pratade om livet och att vara sjuk. Efter det bar det iväg mot staden Norrköping! Väl i norrköping kliver jag in hos Ci som har kaffet klart. När jag bestämmer mig för att platta håret så plingar det på dörren. Öppnar och vem står inte utanför om nu Veronica och bebismagen. Åhh vad tjock du är säger jag:) som inte sätt henne på fyra månader nästan.
Efter någon timma hos Ci beger vi oss mot Nässjö. Trött i kroppen var jag när vi parkerade och klev ur. Packade lite smått i går. Alla pojkens saker. Sedan låg vi på soffan och tittade film.
Idag Har vi puttsat fönster och skrubbat lister, Torkat ut skåp och monterat ner bokhyllor.
ätit mat och nu väntas en kopp kaffe. Jag har även lyssnat på magen och bebis har sparkat mig.. MYS på hög nivå..

Kommentarer
Postat av: anna

hej hej fin blogg :) allt bra med dig? haft en bra helg? gör du ikväll? kram

2011-02-07 @ 20:58:34
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback