Påsken är över

... och vi är tillbaka till den vanliga vardagen.
Påsken har spenderats mesta dels i naturen. Firade Mart som fyllde år, Stig som fyllde pansionär.
Nu har Rut flyttat hem till mormor och morfar ett tag, Chuppe vill hela tiden ligga med henne. Vilket inte uppskattas.
Chuspi berättade för mig idag vad han önskade sig i födelsedagspresent. Så jag ska nog försöka få hans önskan att slå in.
Jag skulle kunna handla allt de har på den där sidan! Älskar´t
Så detta är vad han önskar sig på sin 11- årsdag.
dog leash

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var fint men ärligt Viktoria, är det verkligen Chuspi som vill ha

2011-04-28 @ 22:06:46
Postat av: |BloggÄgare|

Ja mamma =) jag kan tänka mig att önska det i present också..:P

2011-04-28 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback