Nu börjar jag bli säker!

har precis upptäckt att jag klarar mig väldigt bra. Jag har precis lyckats att installera spotify på min dator! Mycket stolt över mig själv. Jag fick bara skaffa mig en ny mail. men det gör väl inte så mycket.

Så som sagt, nu har jag spotify igen så idag har sister hazel gått varmt. GUD vad jag har saknat! Tänk att man kan slå av så att man inte tänker på det!
 



Send me inside
Your mind
I wanna know what your thinkin
This time I'll try to be the one you always thought
You knew its true
I'm blue and without you


Skulle behöver dra ett sista varm med dammsugaren innan råtterna blir lika stora som hundarna! Så illa är det väl inte men näst in till=)

Igår var jag med systrarna mina och plockade svamp. Det var även så att lilla Maria var med också. Som jag hörde mig själv säga.. Kom du lilla Maria!!
Gift, barn radhus och hund och bil?? Det är nog inte jag som ska säga lilla till henne:D


Nej ni nu måste Karlson sätta igång:)

Swipp Swopp


Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktiga du!!

2010-09-01 @ 20:07:51
Postat av: Mamma

Vi har också lite råttor om skulle behöva avlivas

2010-09-01 @ 22:07:34
Postat av: ci

ska avliva mina imorgon :)

2010-09-02 @ 00:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback