Halva Juli månad!

Sjukt vad tiden går fort, snart är semester perioder slut och jag har inte en aning om vad jag ska sysselsätta mig med då! Men jag får väl gå hemma och dra hasarna efter mig. Saker och ting brukar ju lösa sig med tiden. Men jag hade verkligen velat plugga i höst.

skulle jobbat helgen men har blivit totalt förkyld! Så jag är hemma denna helg. så är jag snart bra igen! Känner mig redan bättre faktiskt! Men låångt ifrån bra.

I natt vaknade jag mellan varje timma tror jag, la mig en stund på soffan. satt en stund på balkongen och så fortsatte det. Kunde nämligen inte andas riktigt som jag skulle tror jag!


Så idag är det inte vilken dag som helst, idag gifter sig min kusin. Stort Grattis till dem båda. Hoppas att vädret blir bättre bara för tidigare idag så åskade det ju ganska så bra!

Tänk vad fint det är med bröllop och så riktig kärlek ändå, det lyser ju något extra om människor den dagen. Även om det inte är en själv som står där den dagen så har man en härlig känsla i kroppen.


Nej ni, nu ska jag åka och handla med lilla Emma och sen ska jag vila mig lite.

Swipp Swopp


Kommentarer
Postat av: Agneta Fogelby

VIKTORIA !!!

Tack... för att jag i nattens tystnad har fått lära känna dig på djupet " en liten bit av dig " så skönt att läsa din blogg utan att behöva prata, bara reflektera begrunda,känna kärleken flöda från mig till dig, alla dina sidor som jag inte visste något om. Jag sa till dig härom dagen att jag är nyfiken på att lära känna Viktoria, då sa du att jag nog inte ville det. Men där har du fel du har berikat mig med din blogg,- fortsätt med den, det är skönt att lätta sitt hjärta ibland. Vi är lika i mycket märker jag nu. Jag skriver också av mig, det har jag gjort i många år, sådant jag inte orkar att ha kvar i huvudet, men ändå är viktigt för mig att komma ihåg. - Hur jag kom in på den vet jag inte riktigt,via F B var det i alla fall. Jag är så nyfiken på mera av dig. Du har fått mitt hjärta att öppna sig ännu en bit inatt. TACK !!! Du är så fin och rolig. Det behöver jag mycket av nu,"ha roligt alltså" nu och för alltid. Det ska bli så roligt att få Er som grannar.

"Får jag bli farmor till era lurv-glufsar snart? Jag skulle älska det. -Jag menar hundvalp-lurv- glufsar förstås!!!

Jag skickar med dagens ord 22/1 2011 från min "bibel" Att öppna inre dörrar -Låt mig vara din ständige vägledare och vän. Tusen kramar Agneta

2011-01-22 @ 07:26:41
Postat av: BloggÄgare!

Självklart får du bli Farmor till lurvisarna Agneta..Tack så mycket för dina fina ord, dem värmer verkligen. Du är en otroligt fin människa och klart att vi ska skratta och ha roligt och som sagt när vi blir grannar kan vi göra det ännu oftare.. Massor med Kramar till dig!

2011-01-24 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback