Måndag!

Idag är det bilprovningen som står på schemat.
slog upp ögonen och var på super bra humör. Körde upp Robin till jobbet han hade nog försovit sig.
Som sagt var på bra humör så jag sprang till datorn i bara täcket. Slog på spotify och spenderar tiden med Tracy Chapman.


Kom hem igår, var ju som jag nämnde i fredags inlägget på bröllop. Jätte trevligt, tårarna var inte långt borta i kyrkan och inte heller under middagen, Attans vad kul vi hade. Jätte trevliga människor till bords.
Ci och jag pratade om att vi hade så roligt med dans och allt. När det blir planerad utgång. Är det förspel på dansgolvet. VEM uppskattar egentligen att gnida sig emot varandra?? När det inte är meningen att göra det? Inte skulle du se till att din sambo/man blev hård i byxan mitt i affären? Så varför på dansgolvet?
Men hur som, det var de som var så förbannat trevligt. Vi dansade som man ska göra.


Kommer att lägga upp kort så småning om!
men jag kan hänvisa till
http://www.nt.se/24nt/#category=0&date=playlist&clip=0&startTime=0m0s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback