Lördagsmorgon!

Jaha då har snart en hel helg gått, vaknade på en liten bitter sida. Men det ska väl gå över när röklukten från håret är borta. Josefine Berg röker ju inne så det blir ju lite för mycket röka.


Vad gjorde vi igår då?
Jo tittade på film och åt gott med kusinerna Berg. Fina töser det där. Sen var jag bara tvungen att trycka i mig 3 kexchoklad. Men dem är ju så goda.
Inatt har jag delat säng med en tjockis. Nämligen hunden Chuppe. Han har legat strax nedanför mig så jag har fått haft benen uppe vid hakan:D Vaknar av att Balder ligger ovanför mitt huvud så jag fick ligga ännu mer ihop.

HUND Jävlar:P

Nej ni nu ska jag ta helg och uppdatera på söndag kväll igen:P

Tack för kommentarerna i det förra!
Och Sandra, Den gången glömmer jag aldrig. Men jag går ju hellre i bara trosorna hem än att gå i totalt skitiga byxor:D
Swipp Swopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback