Fredag!

Hoppas att dem får undan snön på E22:an så att vi kan hämta trollungen. Saknar ungen så det gör ont i hjärtat!
Pappa har lovat henne att åka pulka så vi får väl stå det kastet:P Det skulle ju ha blivit badhuset också men som sagt inte roligt att sitta och åka i detta väder.


Fredag då! Vad gör hon idag?
Jo idag är det, Promenad med hundarna, laga lunch, Jobba till 20,
Innan detta ska jag hänga upp tvätten, se våra bästa år, duscha och fixa håret!
Kan inte sluta tänka på vissa saker, nästan förbjudet va?


Men man ska aldrig ångra något som för stunden fick än att le:)
Fick frågan igår. Varför bloggar du?
Så jag var ju tvungen att fundera på det, Varför i hela friden, delar man sin vardag med främmande människor? Om jag springer omkring här hemma i underkläderna och dansar samtidigt som jag borstar tänderna. så är det väl egentligen inget som intresserar någon annan?
Om jag har en dålig dag med gråten i halsen? Är det någon annan  som bryr sig då?


Så Viktoria, har du kommit på någon anledning?
Kan det vara så att jag själv trivs med det? Att jag tycker att det är roligt (iallafall ibland). Om jag dör imorgon finns ju alltid mina ord kvar? Det hade ni inte tänkt på förut va? hehe!!


Du får mig att le! Får jag dig att le?



Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

Du får mig alltid att le, systra mi.

2010-01-29 @ 11:37:21
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: marina

Det är klart att du får mig att le! love u!

2010-01-29 @ 17:23:49
Postat av: Sandriz

Japp du får mig att le:D

Skulle jag behöva en anledning kan jag bara tänka på den gången du gick hem från mig utan byxor:P

2010-01-29 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback