Fick en idé!

och det är inte var dag jag gör det.

Men jag sitter här i mitt vardagsrum eftersom att Robs har tagit över datarummet:) ( Har blivit beroende av detta) Sa till Josefine förut när hon log, åh vilken fin smilegubbe du gjorde nu. Kanske borde dra ut sladden ett tag och börja träffa folk som inte befinner sig i en laptop. Vad roligare det hade varit för er om ni nu kunde höra mig när jag säger: Vi hade såå roooligt!


Men åter till min idé, Utgång? Det känner jag för! Svarta strumpbyxor,stövlar, svart tunika, och ny fixad. självklart lite gott att dricka också!

Tänk om mina flickor Ci och Sandra kunde nappa på detta bud.
Loggade in för att kolla hur det går med min kära mobil, som är inlämnad på lagning. Två veckor nu som jag varit i från den. Saknar den faktiskt. Dem hade varit tvungna att skicka iväg den för dem kunde ej laga den. Så dem skulle kolla om de kunde laga den eller så skulle jag få en ny. Och när jag var inne och läste om vad som sker så höll dem på med ett "långtidstest" tror det hette så. Och det skulle ta ca två dagar. Så gick den igenom det så får jag den om två dagar..


Var ju lite nedstämd igår, men idag sjunger vi i duschen igen. Dansar till musik medans vi borstade tänderna. så jag är på solskens humör igen. Lyssnade på Nordman i spotify. gud vad länge sen=)
Nu ska jag hoppa i mys tofflorna och dricka te


Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo du förstår min lilla solskens vän att vi har faktiskt planer på att gå ut helgen den 19-20! Är ju ett tag kvar men vore såå rooooligt om vi alla kan haka på då:D!!!

2010-01-28 @ 20:11:41
Postat av: Viktoria

Ja men verkligen.. För jag menade inte nödvändigtvis just nu.. Men någon dag=)

2010-01-28 @ 20:25:02
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

ja jag tänkte just skriva detta till dig Lillstrumps och helgen efter har jag lagt in om semester så då kommer jag gärna ner till dig i dagarna 5 om jag får, jag och Ginga pinga alltså.

2010-01-28 @ 22:38:50
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback