Explosion!!!!

Japp det var vad som hände när jag startade dammsugaren. Dammsugarpåsen exploderade inne i damsugaren. Jätte konstigt för den var ny. Men men nu får man soppa golven istället. Det går väl bra till måndag:D
Har haft en disskution med min hund medans jag borstade honom. Tänk om han ändå hade kunnat ta av sig sin pälskappa som alla andra i hallen. Tror dock inte att han kommer att bättra sig.


Lär er av en av mina erfarenheter. Skaffa aldrig 3 hundar som har päls.
Det har varit en paus i detta blogg skrivande för jag kom inte på mer.
Klockan var kanske tolv när jag började skriva. nu är hon halv fem.


Vad har fröken gjort?
Jag har sopat lite golv då min dammsugare saknar påse. jag har lagat mat, det serverades i dag enkelt och bra pasta med skinksås. Till inlägget dricks även en redbull. Huvudvärken är ett faktum och jag orkar inte sätta på kaffe.
Har lekt med Balder, Han har ju fått en ny leksak och den tar han såå väl hand om. Antagligen för att den är hård som blåbetong så han inte kan bita sönder den. Annars varar Balles leksaker i fem minuter.


Vad händer till kvällen?
Film och vindruvor, än och annan cigg och sen blir det duschen och sist men inte minst. Sängen. Gud var jag längtar. Är sjukt trött idag.


Tänka sig att det tog en hel dag för att lägga upp ett inlägg. Alldeles för mycket pauser=)
Nu ska jag hem till mamma för en fika.. 


Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: sandra

Låter lagom kul:S

2010-02-01 @ 12:56:06
Postat av: Cessili

Stackare hoppas det bara var påsen och inte hela damsugaren som gick sönder. kram

2010-02-02 @ 00:30:35
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback