Då var det torsdag!

När jag skrev rubriken insåg jag precis att mina rubriker heter typ lika dant. Men varför ändra på ett vinnande koncept?
Vaknade av att Veronica ringde och väckte mig. Behövde hjälp med skottningen sa hon. Men hallå hon har ju en man som kör snö hela dagarna. Att hon aldrig lär sig =)


Mysan pysan har tydligen fått magsjuka, kan dem få det? För hon har kräkts hela morgonen och förut kunde hon inte hålla sig. Det kom ur kattens båda håll om man säger så. Det luktar magsjuka. om dem inte kan ha det så är det väl något annat fel. hm?


Nu är det snart dags för våra bästa år. Pinsamt att erkänna det men jag är fast i det. Så nu har jag tio min på mig att sätta på kaffe och röka för att sen lägga mig och titta på historiens bästa serie (NOOOTT)
Ni är jätte välkomna att göra mig sällskap. men man får inte gå omkring i något annat än "nattskjorta" här hemma tills det är slut! Roligt vi kan ha. Eftersom att vissa sover naken, som tex ci.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Märks att du är arbetslös nu mera blir mkt bloggskrivande.. men det gillar vi:D

2010-01-28 @ 14:26:33
Postat av: Cessili

hehe ja här körs det i födelsedräkten. men när jag kommit upp är det myspysisar om man inte ska iväg o så vill säga utan på "morgonen" (eftersom min morgon inte är eran haha).

2010-01-28 @ 17:59:01
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback