Då snöar det igen!!

jaha.. aldrig ska det bli vår. Jag har ju inte ens önskat mer snö.
Så är det jag önskade mer snö på träden och dagen efter var marken täckt av 50 cm snö. och mer kom det. Så nu ska jag inte önska mer. tihi
Idag ska jag och hundarna dansa ut julen här hemma. Stakar som ska ner bara.
Efter det ska vi gå på en långpromenad och efter det är det dags för att invänta min kära.
Så eftersom att det var ett tag sedan är det dags för mig att skärpa mig. Har ju gått från studerande till arbetslös så jag borde ju ha all tid i världen att blogga. Men nu har jag ju av en allergisk chock från hund så jag blivit totalt genom förkyld. Hoppas det ger med sig.
Uppdaterar min frånvaro med bilder.
Swipp swopp
Mitt nya mästerverk. nyklippt med lugg.
Jag är kär igen!!
Julen har gjort sitt och låtit mig gå upp 2kilo, Tack tomte jävel!!
Saga baga, har fyllt 8 år!!! tänk att hon var en knodd när vi träffades.
Jag har bytt hem, Mitt kök!
Minst men absolut inte sist! Det lilla knytet Albin. Veronicas lilla sötnos

Kommentarer
Postat av: Cessili

Vad roligt att du bloggat igen, tror nog att alla blivit dåliga på att blogga :D kram kram

2010-01-18 @ 22:45:34
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback