Konstigt=)

Vad hände på kvällskvisten?
Jo var ute i väster, tillsammans med Josefine, Alex, Linda och Daniel. Vi tittade på tv, åt och hade det trevligt. Efter maten gjorde vi våfflor. Att det kan vara så gott. Det liksom kn...ar i munnen. Så det är bara trevligt.

När det var dags att åka hem, åkte vi över lilla tryserum. Och i bondens potatisland stog något himla stort. Vi hade ju hört att dem prata om att vildsvinet som gick där var runt 200 kilo. När var vi stod och tittade på det så lyfte han snön med huvudet som när en hund leker.

Jag slog Josefin på armen och sa... skratta inte nu..
Jossseefin det där är inget svin. Det är en VARG!!! Hon Svarar, Ja, jag skulle precis säga att det såg ut som en hund.

Detta djur lyfter huvudet och vänder och går. Då ser vi också att han har svans. Alltså ni som sätt min hund vet ju att han har en fluffig svans. Det hade den här med. Och det har inte grisar.

Så nu har jag sett en varg:D Säkert inte med det såg ut som en.
Sovit dö dåligt i natt. Allt förändrades,  till det positiva? Det kan antagligen bara tiden visa.
Hatar att bråka med folk, Speciellt dem som ska stå mig närmst. 


Nu är det dags för mig att gå ut med hundarna. Men återkommer senare idag. 



Du Behöver bara säga JA så är jag din


Heheh roligt


Kommentarer
Postat av: Robs

JAAAAAAAAAAAAAA

2010-02-02 @ 14:50:29
Postat av: marina

betyder det att vi ska planera en möhippa till:D

2010-02-02 @ 20:50:18
Postat av: Robs

tihi vems ska ni mer planera? :)

2010-02-02 @ 21:13:14
Postat av: Cessili

namen åhhhh ci gråter en tår...

2010-02-02 @ 22:59:08
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Thirése

HJÄLP!!! vilken tur att jag inte var med hahaha!

2010-02-03 @ 14:52:01
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: marina

ingen men vi har ju avverkat ett par stycken redan innan:)

Vill ju planera en till möhippa är roligt:)

2010-02-03 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback