Torsdag!

Spenderade natten med att titta på underkläder med Ci.

Hittade även en sida vid namn http://www.eliteladies.se/ så nu vet jag vad jag ska vara till nästa halloween!
Så idag tänkte jag blicka framåt.

I helgen ska Robin på kickoff/seminarium i stockholm. Då det råder kostym tvång under kvällen har han införskaffat sig en ny kostym. Jätte fin blev han=)

Så som sagt i helgen blir jag ensam i "stugan" får väl hitta på något som förgyller min helg. Får se till att gå igenom tv, xbox och allt vad det är så att jag kan se någon bra film. Han har ju allt så konstigt kopplat förstår ni. Här är det ingen vanlig DVD utan det ska vara HTPC och allt vad de är =) Eftersom att jag lever med en datahacker kanske jag borde lärt mig mer vid det här laget.. Men tänka sig. Viktoria lär sig aldrig.

Jag har även under Ci:s och min pratstund kommit fram till den tatuering som jag ska införskaffa.
Det ska vara mitt namn, så klart. Ego som man är;)

Viktoria i Old English text. den ska även vara på min vänstra underarm.
Jag är fortfarande lite svag för att ta Seger.

Vad tror ni om det va?




Jaha vad har viktoria gjort idag då?
Jo vaknade 07:58 av ett sms från josefine, hon ville att jag skulle skjutsa henne till stora staden så det gjorde jag. När jag släppt av henne plockade jag upp Ci och vi fikade från broadway. Efter det plockade jag upp Jossan igen och vi åkte för att hälsa på Thirese. Väl hemma i byn igen så körde jag hem öl åt Robin och när jag skulle svänga runt på parkeringen hemma tappar jag ratten och är på väg rakt in i två bilar. Två cm från olyckan får jag tag i ratten och räddar situationen. Herregud, oturs förföljd??

Nu till kvällens höjdpunkt BILDER på begäran;)

 

Detta var de beställda snöänglarna. =)

Swipp Swopp


Kommentarer
Postat av: marina

jag kanske ska ta semester från mitt hem o komma ner o åka pulka med dig då??? löve u

2010-02-04 @ 18:14:37
Postat av: crow

Det ser extremt skönt ut

hade iof varit kul och sett bilden när du föll bakåt hehe

2010-02-04 @ 20:37:53
Postat av: frugan

Åh vilken snygg mössa, vems kan den tillhöra? ;)

2010-02-04 @ 22:35:41
Postat av: Cessili

Hej gumman! Sicka fina snöänglar det finns i Las Vikas.

2010-02-05 @ 17:43:07
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback