Solen skiner=)

är det inte hur mysigt som helst? Jag ska snart klä på mig för jag sitter fortfarande i morgonrocken. När jag gjort det är det dags att du gå ut med Chuppe för dem andra har redan Robin varit ute med.
Vi ska nog gå en lång promenad tror jag. När det ändå är så himla fint ute.
Tror jag lägger upp bilder ifrån min lilla tripp


Vad sker annars idag då?
Ska till gymmet, springa av mig några onödiga prinssesbakelser och dylikt.. haha..
Har haft en jätte paus i mitt skrivande och under den tiden har vi varit ute med hundarna, jag har gjort mat, tog en 5 minutare på sängen. Sen vet jag inte om jag hunnit med så mycket mer.
Nu ska iallfall dagens promenad uppdateras med bilder.



Ser ut som en åldring..:D
Swipp Swopp


Kommentarer
Postat av: Madelen

Gud vad söt du var på bilderna :D

2010-02-05 @ 20:34:50
Postat av: Robs

japp hon ser bra ut

2010-02-05 @ 21:21:37
Postat av: Blogg Ägare

Det måste vara mössan som gör det=)

2010-02-05 @ 22:29:53
Postat av: Robin

Nej det är du som gör det :)

2010-02-06 @ 05:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback