Så då var det...

... dags för popcorn och film. Filmen som ska ses är Beck - I stormens öga. Tror den kan vara ganska så bra. Efter det blir det bowling  till kl 18:30 som på varje Tisdag.

Idag har man varit till norrköping, som jag skrev så körde jag Josefine till sitt möte. Under tiden fick jag sitta och vänta i en timma. Som tur vad hade jag lilla Leya med i bilen så jag slapp sitta själv. och vi kunde ju gå en sväng =)

Tänk ifall att man kunde resa lite som man ville. Tycker att det hade varit mysigt! Nu är det ju bara något som händer till sommaren och kanske till jul.

Nu blir det att fixa sig uppdaterar snart igen
Gömde berätta att mina nya favoriter är sister hazel. Sjukt bra. Skulle kunna gå och lägga mig med den där rösten:D


Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robs

Frågan är hur normalt det lät "Skulle kunna gå och lägga mig med den där rösten" LOL och sluta klaga på hur jag skriver jag e iaf norma :P

2010-02-09 @ 19:24:42
Postat av: Blogg Ägare

Jag ska aldrig klaga på hur du skriver,=)

2010-02-09 @ 20:38:20
Postat av: Robs

Nej det va ju bra.

2010-02-09 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback