Promenad genom natten!

Ja, då var man på en sväng med Chuspi på kvällskvisten igår. Efter den turen försvann jag in i drömmarnas värld så fort jag la huvudet på kudden. Trevligt med att gå lite=)


Idag ska vi traska till pulkabacken och dra några vänder där. Men innan det måste vi traska bort till mor min! Kanske har hon även en kopp att bjuda på. Men mest en cigg, för dem är slut från min kvällspromenad. 


Tror att badhuset igår gjorde mig sjuk, det kan också vara att jag traskade utomhus igår med. Men näsan rinner och nyser gör jag. 


Vid fyra tiden ska vi sätta oss i bilen igen. Tråkigt men tjejen går ju i skolan nu så det går ju inte på något annat vis. Som tur är kommer hon tillbaka till sportlovet. Och då ska det nog bli en heldag på busfabriken. Eller vad säger du Marina? Jag älskar att larva mig. Det är nog det bästa som finns..


Handlar livet om att man ska växa upp, glömma bort allt man tyckte var skoj för att lämna över till dem i nästa led? Handlar det verkligen om att det ända vi har till uppgift är att äta, skita, knulla, jobba och dö?? Ja allt är ju relativt så det kan ju förvisso vara ganska kul det också..

Nu ska vi pälsa på oss och bege oss ut.. =)

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

åhh jag med vill till busfabriken varför blir inte jag bjuden på era äventyr?

2010-02-14 @ 21:02:15
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Blogg Ägare

Det är klart att du ska få=)

2010-02-14 @ 21:06:10
Postat av: marina

Det är klart att du ska följa med Cissi!!!

Det är så underbart roligt o leka där, vet inte om jag åker dit för Lucas skull eller min egen:)

2010-02-17 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback