Polisen!!

Det var vad jag vaknade av imorse. Han frågar efter Robin och jag går och hämtar honom. Vankar tillbaka till sängen och böjar fundera. Vad fan har han gjort nu.. Men sen hör jag hur dem pratar om våran videokamera. Då förstår jag att det är om förrådet. Dem har haft inbrott i vårat förråds hus. Jag vet itne hur det har hänt men anledningen till att dem kontaktade Robin var pga dem har hittat Robins pappas pass. Jag vet alltså inte om det är så att dem försökt att använda hans uppgifter och på så sätt blivit tagna på bargärning då Roger gick bort 2005.


Jag skrev i inlägget den 22/1 att jag trodde någon hade stulit våran videokamera. Det trodde jag enbart pga att det verkligen kändes som om någon rotat i våra grejer. Mest då i de kartonger som tillhörde Robins pappa. Allt var upp och ner inne i kartongerna och ja sa till Robin att jag kan aldrig i mitt liv packat såhär. Det måste vara någon som rotat. Till svar fick man. Vem fan skulle vara intresserad av det här?? Ja tydligen någon som var intresserad av snabba pengar eller någon som ville göra en egen film samt fotografera sig också för kameran är borta med.
Det som är tråkigast med detta är att jag litar på folk. Jag tror gott om andra människor. jag kan inte tro att våra grannar går och tar för oss. För det kan bara vara så eftersom det behövs nyckel dit in. Hade dem inte bara kunnat fråga om vi hade en kamera att låna??? MAN SKÄL INTE!! 

Det är jätte obehagligt för mig att det går en människa med smuttsiga fingrar i mina grejer. Det räcker med att du i slutet av förra året gick i min bensin tank!!!
Klockan två ska vi vara hos farbror polisen och titta på grejerna. Och tro inte nu att jag kommer sluta tro på människan som en ärlig och trevlig varelse. Jag kommer bara inte att fika med mina grannar...

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Ci

Det kanske är han super skumma killen som varit där och rotat, inta bara vill följa efter er utan bli er så han tog era saker haha. Men skämt och sido väldigt obehagligt tycker jag och tur att de blev tagna på bar gärning.

2010-02-26 @ 10:53:09
Postat av: frugan

vilka idioter.. fy fan .. :(

2010-02-26 @ 13:28:15
Postat av: Marina

Usch vad läskigt o bara veta att någon okänd har rivit omkring i ens saker:(

2010-02-26 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback