Party imorgon!

igår blev det film, popcorn och cola för min del! Ci och Robin drack öl. Första filmen som vi såg var en "skräckfilm" det görs fan inga riktigt läskiga längre. Denna handlade om kannibalism. Filmen vi såg efter det var "den oändliga historien 2" så länge sen. Den var ganska så dålig gemfört med vad man kom ihåg den som. Robin sov genom filmen. konstigt

Idag ska vi hem till Fia och skotta bort snön på hennes garage tak. Kan nog bli såå jobbigt. Jag är ju inte direkt stark om man säger så. Tänkte först om man hade kunnat få upp snöslugan på taket men det blir nog ganska så krongligt.. 

Till kvällen bär det av mot Norrköping, där ska jag spendera morgondagen med statsflickorna på kungsgatan. Så jag tror att det kan bli en sväng till bolaget, en sväng för att inhandla ny make up, en sväng för att fylla på förrådet av cigg. Det är ju konstigt att man ska röka som fan.. 

Bilder dyker väl upp på söndag kan jag tro.


Nu blir det en sista sväng med hundarna sen ska jag packa Betty med dryck, kläder och Ci. Sist men inte minst en liten Ginga också!

Ser fram emot att le på lördag!!!!!

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robs

Hoppas jag verkligen du får :)

2010-02-19 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback