Natten har tagit form

Japp för det är kolsvart ute=)

Idag har Viktoria städat lite grann. Tvättat och ätit mat. Gått på promenad med hundarna och sen for jag iväg och träffade Emma. Drack lite kaffe och pratade skit. En och annan cigg röktes också.

Efter det for jag hem fortsatte och städa och Robs kom hem =) Lyssnade på vad han gjort samtidigt som jag bytte sängkläder. Äntligen är det gjort. Har försökt få kraft i två dagar nu. Men jag har pysslat med annat=)

Hur kommer din vecka se ut Viktoria?
Måndag ska jag köra Emma och dem till vråka, tror jag det var. Hon har ju sin praktik där på en gård. Undra bara vad klockan ska vara. För hon sa på morgonen och numera börjar ju mina mornar vid halv 11 ca. Men det ska nog gå bra.

Tisdag, ska jag köra Josefine till norrköping. Har lovat henne och jag gör allt för min fru =)

Onsdag och Torsdag, ska fröken arbeta. Fan vad jag ser fram emot det. Behöver verkligen få arbeta träffa änglarna på jobbet. Känns som det är evigheter sen som träffade dem. 

Tänk hur vissa människor påverkar än i livet. Inte skulle jag för 7 år sedan kunna ens drömma om att en funktionshindrad skulle kunna rubba den hårda yta jag hade då. Inte skulle jag då kunna tro att jag skulle kunna säga att jag verkligen uppskattar dem och säga hur glad och lycklig dem gör mig. Hemskt att erkänna ens fördomar. Men jag är otroligt glad över vad dem lärt mig. Att dem har gjort mig till en större människa!

fredag blir det en tripp till Oskarshamn. ser fram emot det=) 

Idag är jag frustrerad. Har försökt i en veckas tid tror jag att ändra bloggen. Men inte fan går det för de, Madelen hjälpte mig men jag blev inte nöjd, vill ju att texten i headern ska vara mindre..
Man får väl vänja sig vid att man inte alltid kan få som man vill (Hemska tanke) haha..

Nu blir det ett bloss för att lugna nerverna lite..

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

Storleken kunde man väl ändra ganska lätt efter beskrivningen det var väl att få bort texten i headern som inte funka? Tycker vi skall ta och leka snart... Saknar Las Vikas och de mina

2010-02-07 @ 22:06:25
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback