Mörbultad

Det är vad man är efter skottningen igår. Min rygg är totalt förstörd, armarna värker. Blir nog drinkar med sugrör i kväll.

Vaknad och tittade ut genom fönstret!! Är det verkligen sant? jag vill inte ens gå och ner till bilen och lägga i pengar i automaten!! Hur ska det då kunna bli utgång i bara strumpbyxor!

Nu ska jag hoppa in duschen och börja fixa för vid tre kommer Sandra och då är det full rulle här.:)

Lycka mig till i kväll att vädret blir bra=)





Haha vill tillägga att jag har christophers suspensoar på mig!!!


Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

haha den kvällen var rooolig.

2010-02-20 @ 13:41:27
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Frugan

Och varför i hela friden har du dem på dig om man får fråga?

2010-02-20 @ 21:40:40
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Robs

haha ja det kan man fråga sig haha men kul e det iaf

2010-02-21 @ 16:53:05
Postat av: Madelen

Nu är de konstaterat... du är INTE frisk kvinna :P

2010-02-21 @ 19:33:50
Postat av: Blogg Ägare

Visste du inte redan det Madelen?? Det behövs ingen suspensoar för att förstå det:P

2010-02-21 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback