Jobb till 20:00

Då var det arbete som gäller fram till klockan 20:00! Roligt att få arbeta lite.. 

Igår var en händelserik dag på många sätt, har ni någonsin upplevt känslan av att inte vara tillräcklig? Den är obehaglig och bestämde mig igår att jag aldrig mer ska känna den.

Hur som helst, nya beck? inte alls värd att se måste jag nog påstå. Becks allra sämsta film. 

Nu är det dags för mig att jobba så det blev bara ett kort inlägg..

Återkommer ikväll!!
Och när man kommer hem är man väl svettig och go och kan somna bra;)

Kommentarer
Postat av: Robs

mmm nya Beck får - 25

2010-02-10 @ 14:47:01
Postat av: Madelen

Du känner dig inte tillräcklig pga att du inte accepterar att din omgivning tycker om dig precis som du är :) (Var på föreläsning om sådant idag haha) :D

Du räcker gott och väl som du är Viktoria :) Precis som du är :D

2010-02-10 @ 19:09:45
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback