Isande känsla!!

i bröstet, ångest?

Känner mig ganska så tom, vet inte om jag ska vara ledsen eller vad. Skulle bara vilja lägga mig i sängen och försvinna för ett tag. Jag vill vara ensam. Samtidigt som jag vill bli hållen om. Så konstigt att människan är så kluven.

Jag vet att det är bäst såhär, för allas bästa!

Har egentligen inget att skriva, men om jag inte uppdaterar bloggen vad ska jag då göra? Titta på tv?
Nej ni nu blir det att kasta i sig en redbull och ta en cigg och efter det lägga sig på soffan och försvinna in i drömmarnas värld.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Madelen

Förstår att du känner dig ledsen :(

Ibland kan de vara skönt att bara skriva av sig all aggression UTAN att publicera det så andra kan läsa.



Tänker på dig..

2010-03-01 @ 00:02:12
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com
Postat av: Robs

Vet hur det känns känner nämligen samma sak..

2010-03-01 @ 03:25:17
Postat av: Sandra

ring om du vill o behöver. puss o kram

2010-03-01 @ 08:19:57
Postat av: Thirése

jag säger som sandra, ring om du behöver prata. <3

2010-03-01 @ 13:59:34
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback