Hjärtat gör ont..

.. och tårarna rinner, efter den mest otroligt sorgsna film jag sätt på länge. Jag råder er verkligen att se den, Hachiko: A Dog's Story. Jag grät som ett barn till och med Robins ögon blev tår fyllda. Vi har också sätt på veckans avsnitt av Blue Mountain State. Om ni inte sätt det tidigare råder jag er även till att se denna serie. Helt sjukt bra. Mycket rolig.

Då har "snöstormen" dragit in över landet och det är åter igen snö överallt. Kan man tro att det någonsin finns hopp i denna tunnel? Blir det någonsin vår? Jag som satt och tittade på massa mysiga kläder igår. som jag vill vandra omkring i när jag går ut en fin vårdag. Inte pälsa på mig som nu och vara totalt iskall när man kommer int.
Jag vill få färg på kinderna, se så där lycklig ut som man gör på våren..
Men men. Det är ju bara den tredje februari idag. så om fröken bara lugnar ner sig så kommer nog våren snart ska du se..
Igår var jag ju och spelade bowling. Tänka sig. Slog ett nytt person rekord igår. Hela 183 poäng på en serie. Inte illa pinkat av en trähäst.:D
Bilder från gårdagen.












Har precis varit ute med hundarna på kvälls promenad och dem fick springa runt och leka lite.. Balder gjorde oss otroligt glada då han inte smet. Han är så duktig, det monstret. Vad upptäckte vi när vi kom hem då? Jo att Luffsen Chuspi nallat mat. Dumma hund.:D


Swipp swopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback