Frustration!!

Japp det är vad jag känner nu!!!!

Jag vet inte vad som hänt med mig idag, tar åt mig!! Känns som om jag kanske skulle gått och lagt mig för LÄNGE sen. Tror jag missuppfattat större delen av denna dag. Eller har jag inte? Kanske är det så att jag inbillar mig? Vill se det som inte finns? 

Kanske lika bra att inte bry sig om det?

Måste nog ta en repa på gymmet imorgon! sätta mp3 i öronen och köra ruset ur sig. Bli av med allt tråkigt!! Tror helt enkelt att Viktoria haft för mycket på sista tiden! Hur kan det komma sig att jag skojar bort mina problem? Blir det verkligen lättare då? Eller kommer dem en dag att bita mig i arslet? Antagligen!!

Ni som står mig nära vet att jag haft en tuff tid och det ska bli ändring på det nu. Jag ska åter igen bli den som ler och bjuder på mig själv! 

Nu ska jag invänta 5 slaget med Josefine!

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Nockan

Hoppas du vet att du också får må dåligt och att du inte behöver vara glad hela tiden. Finns inget som säger att du är den som hela tiden måste vara stark snutt :-)

2010-02-25 @ 06:50:09
Postat av: ci

Det är bara att vräka ur sig gumms, idag får du slänga hårda klot och ha ner så många käglor du vill så står jag för drickan haha.

2010-02-25 @ 16:21:12
Postat av: Robs

Bara och börja slå mig om du vill bli av med frustrationen :)

2010-02-25 @ 22:39:39
Postat av: Blogg Ägare

Om det hade varit såå lätt.. haha

2010-02-25 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback