Fredagskväll!

Så nu har jag tvättat mitt täcke och det luktar sommar i sovrummet. Tänk vad man längtar dit. Vill att det ska torka nu så jag kan bädda med mina nya fina påslakan. Gröna är dem.


Fick ju hem min beställning av kläder. Så det är vad jag har gjort ikväll provat kläder. Och dem satt ju som smort..
Tjocktröjan som jag köpte måste däremot användas med något under annars kommer jag gå omkring och visa tuttarna och det passar sig ju inte=)
Klänningen jag köpte var inte riktigt som jag tänkt mig. Trodde nog att den skulle vara lite mera vid. Men den satt som perfekt.

Nu ska jag ställa mig och stryka hänga tvätt och vara den hemmafru jag strävar efter att bli.. Tror nog att vinet ska öppnas till det också. Strykning av tvätt och smutta på vinet som står brevid;)


Desperate housewife's here i come


Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robin

Ok jag tyckte du va fin men det är nog många som vill att du inte ska använda nåt under tjocktröjan ;P

2010-02-06 @ 05:11:23
Postat av: Blogg Ägare

Det är möjligt.. men här blir det inget av det:D Puss

2010-02-06 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback