Fredags kväll!

Då var man tillbaka framför datorn efter en eftermiddag på polisstation, en tripp till slottet och middag hos mor!

Polisen berättade att det var en knarkare som varit i vårat förråd, är det inte sorgligt? Misslyckade människor (missbrukare alltså) som inte har någon självrespekt längre. Hur kan det komma sig att man säljer sitt liv och sin framtid till något så jävla dumt?? Jag vill inte ha med dessa människor att göra och jag vill ännu mindre ha dem bland mina saker. Varför skapar man inte en stad och sätter alla på ett och samma ställe så slipper vi vanliga er. Vi kan gå ensamna hem, vi kan ställa våra drinkar lite var vi vill!!


Detta gör verkligen Viktoria irriterad. Fick jag träffa dig ensam skulle du få videokameran nertryckt i din sönderknarkade strupe!! FAN! Känns som jag stått naken inför en främmande människa. Någon som gått igenom min personliga tillhörigheter. Han kunde lika gärna gjort det i mitt hem!!


Jag trodde att jag bodde i ett område som man kunde lite på. Ett område där man slapp att vara orolig över vad sina grannar skulle hitta på!


Dra alla över en kam är kanske vad jag gör. Mm men nämn en knarkare som inte enbart tänker på sig själv i slutändan? Äsch spelar ingen roll egentligen, för ni kommer inte kunna övertyga mig att ändra uppfattning.


På krigsstigen!!!!

Slottet
Japp, var till edsbruk och rev tapeter, drack kaffe och åt kakor. MUMS!! Efter det middag hos mamma, hur kunde man vara så dum att man flyttade hemifrån en gång i tiden?? Skulle ju stannat vid 16 års ålder och låtit mamma tagit hand om allt jobbigt:D


Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Robs

Ja det skulle man kanske gjort :) hade man ju sluppit diska städa osv och allt annat som hör vuxenlivet till.

2010-02-27 @ 09:08:52
Postat av: Sussie

Jag vet precis vad du menar! Jag hatar folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Kram

2010-02-27 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback