Ensam!

Är det inte konstigt hur bortskämd man är med att det alltid är någon hemma. Nu är det bara de där hundarna. =)
Kul senare idag. då ska jag gå och bowla med Thompa, Anders och Peter. Så roligt! det är tur att det finns dem som vill fördriva tiden med mig..

Tror att josefine pratade något om Linköping. Undra vad hon ville göra där?


Vad gjorde man igår då?
Jo jag pallade inte gå ut. så jag satt vid fläkten och blossade. Drack mitt vin och funderade. Undra hur det kommer sig att vissa människor ska behöva gå igenom allt och drabbas för allt.

Vi pratade nämligen om en vän till josefine, som det senaste halv året förlorat både sin pappa, och styvpappa. Inatt fördes hans brors 4 dagar gamla bebis till Göteborg för akut hjärtoperation. samtidigt förs Mamman/flickvännen med helikopter då det även skett något med henne. I Göteborg beslutas det att dem inte ska utföra någon op. då bebis inte skulle klara det. Så nu räknas dagarna på en människas liv som inte ens har hunnit börja.


Ska väl ta och hoppa in i duschen. Men först blir det nog på med lite kläder och sen frukost! Hungrig som en varg för fan..


Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Madelen

Tänker du med på det fortfarande? :(

Låg o vred o vände på mig inatt pga de :s

Kunde inte somna :(



Stackars lilla bebis. Och Stackars mamman och pappan :(

2010-02-06 @ 11:21:49
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com
Postat av: Cessili

åhh fy, stackars familj hoppas det går bra för dem.

Lycka till i kväll. kram kram

2010-02-06 @ 14:05:49
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback