Då var man ny badad=)

vaknade imorse, av klockan 07:45! Trött som ett djur pga att jag inte sovit ett skit. Men men ner med fötterna i golvet, på med kläderna. så var det bara att traska ut till Betty. Köra Emma, Andreas och Sandra till Vråka. När jag väl var hemma. Råkade jag somna igen:D och då sov jag till klockan 13:40! Det var skönt. 

Så det ända jag har gjort idag kan man säga är att vara på gymmet hem till Lena en sväng. Sen hem för att hämta bikini och så for vi till badhuset i västervik =) 

Så roligt att få leka av sig lite. Dagen slutade med att jag och josefine delade dusch. Det funkade ju bra trotts allt. Trots att jag inte brukar stå henne så nära. Speciellt inte naken. 

Det var ju lite komiskt när man tänker efter. Josefine vrider på vattnet så att trycket blir så hårt. Då ropar jag ut, Nej josefine känner du inte hur hård den är. Josefine svarar vad är det som är hårt!!

Undra vad tanterna runt om tänkte. Men det bjuder vi på hon är ju min fru..

Så då ska jag nog sätta på lite kaffe och njuta av att kvällen är ganska ung än=) För imorgon blir det besök i Norrköping. 

Roligt med drömmar föresten. Hade jävligt kul i mina i natt. 

Var rädd om er och era egna. 

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

jag vill med bada...

2010-02-09 @ 17:07:21
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback