Då var det natt!

.. och man sitter här ensam. Man får gå och lägga sig ensam och vakna ensam.
Hade dock en trevlig kväll ändå med bowling, tillsammans med familjen. Tänka sig att jag skulle förlora. Men men. någon måste ju göra det också.=) Kvällens höjdpunkt var iallafall när Peter var nära på att fara omkull på banan.. Haha som jag hade skrattat om de hade hänt. 

Men jag tappar inte humöret för de, trotts att jag är Sveriges sämsta förlorare. Humöret blev på topp igen när magen var mätt och leendet på rätta stället. 

Det blev inget Linköping med Josefine, så imorgon åker vi till gymmet och jobbar på looken till sommaren.
Nej ni nu väntar en den stor stygga sängen. Tur att man har tre hundar som håller än sällskap.
Sov gott nu. och dröm om mig. haha.. 

Swipp Swopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback