Då var de kväll igen!

Idag har vi legat i soffan hela dagen. Gick dock upp klockan 12:00! Skönt att få dra sig!
Kvällen på jobbet var som väntat. Roligt att få träffa Birgitta. Länge sen =)

Då får jag kanske åka till stan med Josefine på måndag! Kan ju bli roligt var ju länge sen man åkte buss. Undra bara vad jag ska göra under tiden frugan är på möte?? Shoppa lite kanske?


Har två små katter till salu om det är någon som är intresserad? Ska lägga upp kort på dem så ni får se hur dem små monstren ser ut.

Dem var inte mina favoriter vid 06:30 imorse
Mycket gamla bilder, Men dem ser typ lika dana ut bara att dem är typ dubbelt så stora!

Kommentarer
Postat av: Robs

Ok ska vi sälja dom asså?

2010-02-11 @ 01:09:42
Postat av: Cessili

jag är ledig på måndag så vi kanske kan shoppa tillsammans :D

2010-02-11 @ 01:28:26
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback