Då ska man..

.. göra iordning sig och hämta Emma och Andreas vid björnsholm. Hem klä sig och bege sig för att åka till Anders som fyller år=)  Imorgon blir det edsbruk för att titta på deras nya näste.
Jag vill ha söndag, för jag vill jobba. Sätta fart med lite K- Tid också. Känns som vi inte sätts på hur länge som helst. Vi ses ju när jag jobbar men det blir ju inte bara hans tid då. Nu vinter tid, och speciellt nu när det är så mycket snö, är det svårt att göra något med honom. Tungt och dra rullstol, och är det värt att göra sig illa??
Så nästa vecka ska jag nog hälsa på honom. Ta en fika och relaxa lite.. Kan väl bli trevligt..


Känns som jag har gråten i halsen idag.. Känner mig nästan lite deppig!! Men men det går nog över det också =) Får man verkligen hoppas annars blir det mindre roligt..


Swipp Swopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback