Badhuset!

Då sitter man i soffan och tänkte uppdatera lite här medans Saga och Robin spelar, hennes nya spel. Hannah Montana!! Så söta.

Idag har man varit på badhuset!
Hur roligt som helst när man får leka av sig som ett barn. Man var ju inte ett dugg hungrig när man kom hem, kastade mig ut i köket för att laga mat. Hungrig som en varg:D
Så nu har man börjat återfå krafterna. Då upptäcker jag att två naglar gått åt pip svängen. Måste hänt när vi klättrade på klätterväggen. Men men dem växer ju ut som tur är, det är alltid något iallafall

Då är de väl dags att gå ut och ta ett bloss.

Hjärnan står still idag, har inget att skriva känner jag..

Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Robs

Kul att du hade kul :) hade väl kul jag med men barnen mest tror jag :)

2010-02-13 @ 21:28:07
Postat av: Cessili

åhhh vad roligt önskar jag hade kunnat vara med. kram kram

2010-02-13 @ 21:49:56
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback