Inget roligt idag!

nope för vid halv två ska jag gå till läkaren, en order från Herr Martin! Har sååå ont i magen att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen i mellan åt. Igår kallsvettades jag och tappade färgen i ansiktet för jag hade så ont. Får vi se!

Efter det blir det en resa till Edsbruk för att ta en fika med Herr Berg på slottet. Han behöver även lite påfyllning av det viktiga. Cigg, mjölk!

Jaha då blir det att sätta fart, Ett sista bloss och sen hoppa i alla vinterkläder. Snart är tomten här och kan ni gissa vad han har med sig i säcken iår??? Det kan jag:P

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Ci

Det är inte snällt att retas Vicketoria. Hoppas det gick bra hos docktorn och att du är bättre i magen och slipper ha ont. kramar i massor.

2010-12-16 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback