37 dagar

... kvar sen bär det av mot gran canaria, mycket skoj!

Nu har jag haft 3 dagars ledigt för jag fick ju jobba förrgår ändå. Men det blir väl bra iallafall!

Vad har man gjort då?
Jo i torsdags var vi till biltema och köpte delar till egget. så att det förhoppningsvis kan sluta banka så dant=) Nu ska jag bara lägga huvudet på sne och le så att någon byter dem också! Stag, tror jag det hette. Köpte ett kylskåp åt Thomas och en AC för varma kvällar i sovrummet!

Igår lurade jag, Emma och Andreas skiten ur Martin. Mycket roligt haha! som vi skrattade! Han tyckte visst inte att det var lika roligt som vi. Men vad gör det man måste ju se det roliga i livet också!

Idag gick hundarna och ja en lång prommenad i regnet. Dem såg dränkta ut och det gjorde säkert jag också. Men hoppa i mjukis när man kom hem så det var helt klart värt det.

Tänkte hämta lite grjer i Robs förråd idag, så man får det löst så att man slipper komma på en sak här och en där och något annat där. Men det är ju inget roligt att pyssla med när det regnar så förbaskat!

Inget roligt att pyssla med när det är varmt och soligt heller!

... Skrev jag igår.


Idag är det jobbar dag, hem ut med hundarna och gå till "inhägnaden" så att Chuspi får springa lite löst. Det är som att se honom när vi bodde i hägna! Helt galet glad. Han har blivit som en liten valp också. Biter Snorpan i rumpan för att få igång henne. Drar henne i svansen och hon står bara där och visar sina tänder =) A Bitch just like ma!!!

Ska nog försöka lyckas med att tvätta och städa idag också! Det känns ju ändå inte som något super väder så det kan man ju lika gäran pyssla med idag!

Ja då var det dags för jobb.

Ta vara på varandra.

Swipp Swopp




Kommentarer
Postat av: Ci

Ginga hälsar att hon vill komma ner och leka med sin mamma i "hagen" så fort jag blivit frisk, massa kramar till er från oss.

2010-08-04 @ 01:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback