Söndag!

och det bär snart av mot stora staden för att köra hem systra mi.

Helgen som varit!

Fredag
Städade och hade mig, blev en underlig städning då jag inte har någon skurmopp ännu. Men jag fick ta den man dammar golvet med. Det gick ju nästan lika bra=) Rent blev det och det är huvudsaken! Då snorpan nu löper är det super viktigt att städa känner jag. Som tur var så går hennes man stax efter och städar efter henne.

Tog en sväng med min Fru och åt glass vid havet, så mysigt! Hem och städade klart det sista och satte upp en lampa. Sen var hundarna och jag och mötte Ci vid bussen. Vi lagade mat och mös framför tv:n åt efterrätt som var super gott. och drack vin till det. Ci är livskvalitet!! Som vanligt blev det sent. det blir det ju alltid när vi umgås men det gör inget:D Älskar att vara med henne=)

Lördagen
Började med att jag satte på kaffe gick ut med hundarna och väkte Ci! Vi åt frukost framför Tv:n och sen gjorde vi i ordning oss och gick ett varv med hundarna och efter det åkte vi hem till Mamma och Thomas. pratade lite och sen fortsatte färden mot grännes där vi skulle spendera kvällen med Fia! Det var super trevligt det också. Hon bjöd på lammstek och potatisgratäng och det var ju bara så super gott.. Mums!! Efter det for jag hem och gick ut med hundarna. och sen åkte jag och hämtade min fru i väster. Eva bjöd på negerboll. Mumms=)
Kvällen slutade med att jag hade i hjäl en råtta på storgatan. Skadedjur sa jag När frugan ojade sig.. Haha Evil me!!

Söndag
Plockade lite hemma, gick ut med hundarna. Åt nudlar och tittade på tv, Har hjälpt Thomas med båten. Har varit hans hantlangare kan man säga. Hållt i planker, svurit och skrattat åt honom när det inte gått bra. Men vi fick lägga ner renoveringen när slipmaskinen gick hädan. Då skratta jag ännu mer. Förstog inte varför Thomas slutade prata med mig.

Nu ska jag fara och skjutsa Ci till stan

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Ci

Tack för en underbart trevlig helg hoppas nästa blir som den är planerad. Tackar även så mycket för skjutsen hem :) älskar att vara med dig med Lillstrumpa.

2010-04-18 @ 19:40:00
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej:)Fin blogg du har! Läs gärna min blogg, skulle vara kul eftersom jag är ganska ny här, haft bloggen i ca 3 veckor och jag skriver allt inom sex, kärlek, tankar och funderingar. Och lite om min vardag såklart:)

2010-04-18 @ 20:04:05
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Postat av: Mariellelundstrom

Låter som en bra helg =)

2010-04-18 @ 20:27:14
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback