Sista matchen

Japp nu har man spelat sin sista match för denna termin. Slutspel på torsdag.

Snart är de den 13:e april och då flyttar jag till en två på 59 kvadrat. Kan springa mellan statoil och bilisten om dagarna. Tänk vad skönt att få iordning på sitt egna. Få upp alla saker och alla mina kläder. Saknar dem nu!

Den 23:e bär det av mot polen då blir det lite semester igen. SPEEDWAY here i come!!
Mycket roligt ser verkligen fram emot det.

Satt och funderade på hur det kom sig att jag uppdaterade min blogg så ofta ett tag. Har nu kommit på varför, Jag låg i sängen och tittade på våra bästa år om dagarna och gjorde därför inget annat. Våra bästa år var det ända jag hade ett tag.

Nu händer det något hela tiden eller någon syssla att uträtta iallafall! Men det måste bli ändring på det. Imorgon så ska jag fara till banken och till nya hyresvärden för att påminna om att hyran kom på villovägar. Men det löste ju sig tillslut!

Nej ni nu ska jag hämta symaskin och köra lilla syster Berg till väster:D

Kommentarer
Postat av: Robin

Okej... Skippar att kommentera det här :)

2010-04-06 @ 20:34:58
Postat av: Ci

Japp massa skoj ska vi ha på vår tripp :)

Håller även på att klura på en bra inflyttningspressent, tycker sånt är skoj har redan klart till Sandra dee och chris. kram kram

2010-04-06 @ 21:43:55
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Ingalill

Ja du Viktoria, nu när det dags för dig att flytta från mamma så vill jag bara säga att....skojar bara. Det ska nog gå bra ska du se, stå på egna ben har du ju kunnat rätt länge.

2010-04-07 @ 04:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback