Ironi på hög nivå!!!

eller? Vad är det frågan om!

Jag blir såå frustrerad, man tror att man disskuterar saker och ting. Man reder ut problem som uppstår gems med vägen. Men dagen efter dyker det upp något nytt. Man blir besviken, ledsen och arg! Man säger saker man inte menar och saker man menar blir större än väntat.

Ena stunden får man höra att man inte ställer upp fast man tror att det är det man gör, nästa är allt frid och fröjd tills något kommer fram. Då raseras allt igen. Hur långt ska detta gå?? Jag blir så otroligt ledsen!

---

Sen sist då?
Jo i natt har jag gjort något jag inte trodde jag skulle göra! Jag har vaknat flera gånger och tänkt somnat vaknat igen!!
Men nu börjar det lägga sig och det var ju inte så farligt!  På dagen har jag varit ute med hundarna, hämtat nycklarna till LGH:n så jag kan flytta till söndag. Varit och tittat i den och tvättstugan!
Tänkt på min kära rosa telefon som är trasig=( Den som precis var inlämnad. samma fel som Josefine antagligen. För igår natt när jag skulle prova att starta den, så stod det (Kan ej laddas, sätt i sony ericsson orginal batteri) Men det är ju ett sådant som sitter i.

Nu ska jag fixa lite tvätt och sen ska jag nog vila mig lite för jag blev så nedstämd nu!!

Swipp Swopp!!

Kommentarer
Postat av: Madelen

Stackare =(

Reder man ut saker så är dom färdiga. Då ska man inte dra upp det gång på gång på gång... Sådant är så fel =( Tyvärr så tror en del att de har befogenhet att kritisera gång på gång trots att man bett om ursäkt/rett ut saken.. Skit i de... Håll huvudet högt =)

2010-04-09 @ 15:19:53
URL: http://www.pottsorkens.blogspot.com
Postat av: Thirése

är visst fler som är ledsna på grund av vänskap. om det nu är vänskap du pratar om.. ledsamt är det verkligen.

2010-04-09 @ 19:51:06
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: Ci

Tråkigt men finns här om du vill prata. älskar dig systra mi.

2010-04-09 @ 21:55:45
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback