1 vecka sedan!

kanske mer, sedan sist har jag varit på en jätte trevlig resa med halva familjen till Polen och tittat på speedway GP. Mycket roligt, vi gjorde mycket annat också. Gick på stan i massa roliga affärer, njöt av det kanon väder dem hade på uteserveringarna tillsammans med godmat och öl, förundrades av alla dessa SEX Shop som stack fram lite här och var. Tänk om vi skulle ha det så, H&M eller SEX shop, vilket ska vi välja.. haha

Vi har även åkt tåg, vilket var lite mera oroväckande då man i vissa stunder trodde att tåget inte skulle klara resan fram. Dem var långt ifrån X 2000 kan man säga. Våra spårvagnar är i bättre skick än vad deras tåg var.

Men det var jätte trevligt, Tack mor och Thomas för att jag fick resan möjlig!

När jag kom hem var det jobb som gällde, har haft inte introduktion inom hemtjänsten nu så jag börjar jobba imorgon. Det ska bli roligt, ett helt annat sätt att arbeta än vad jag är van vid. Så jag ser bara fram emot att få utvecklas på ännu ett sätt. Nu där emot saknar jag de alla på Brogatan! Men ska dit den 7:e maj.

Vill bara få mitt schema nu och komma igång med jobb så att det rullar på sommaren ut. Fullt ös till augusti slut och man då kan få känna att det ska bli skönt att schemat är slut så man får andas ut.

Jag hoppas att det löser sig för dig, hatar att se dig må dåligt. Visa dem att du kan för det vet jag att du kan. Jag tror på dig!

Nu har jag suttit ute på slottet och druckit kaffe, rensat ogräs i deras rabbatt, brännt mig på en brännässla och snackat om en himla massa.

Det var ett tag sedan som jag var här så det är trevligt.  Nu ska jag ta och se hur det går för det andra två.

Må väl ni alla, njut av det bra stunder ni har.

Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för det trevliga sällskapet. Cecilias och ditt skrattande och positiva sätt gör att de mörkaste kvarteren lyste upp. Eller var det neonskyltrna från sex-shoparna :-)

2010-04-29 @ 21:08:57
Postat av: Ci

Hade med väldigt trevligt och ser fram emot nästa äventyr ;) kram kram

2010-04-29 @ 21:55:07
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: emma

och jag tog hand om dina hundar hemma så ja tackar mej själv eftersom att du glömde det.XD

2010-05-07 @ 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback