Tredje dagen!

Och totalt genom förkyld. Var tog mina krafter vägen. De ända som finns ork till är att vanka mellan soffan och sängen. Inte ens röka går då det gör förbannat ont i halsen. Men med super munskölj (Receptbelagd) kan jag nu både röka och hosta. Det finns nu hopp för återhämtning:P

Vad har jag gjort annars då?
Jo vi hade ju visning på huset i fredags så dem var här och kollade hoppas att dem vill flytta in till den 1 November.
Snackade skit med herr Furenbäck och begav mig sedan till affären för att inhandla krya på mig grejer. så som glass, cola och te. Robs kände sig ju då lite sjuk också och köpte chips och dipp.

Idag har jag varit och hjälpt mamma och Thomas med lite brädor. Det var sjukt jobbigt och jag slog ihop som en tallrik kräm här hemma. Det är inte att rekomendera för nu brinner det i bröstet och hostan är värr än innan. Men jag fick ju faktiskt vila hur mycket jag ville under tiden så vad gör man ej för dem man älskar?

Imorgon jobbar jag 14:30-21:00 hoppas att jag är bättre tills imorgon bitti så jag kan ta mig iväg. Annars blir det sjukanmälan. Stor risk för det. Har ju försig fått 20:20 timmar extra denna månad än vad jag räknat med så det kanske inte gör så mycket om jag är sjuk. Det värsta är ju bara att Viktoria vill inte, har aldrig varit sjuk från jobbet sen jag började som vikarie där för 1,5 år sedan. Då tar det emot.

Men men man kanske måste acceptera att man inte är hulken alla gånger.
Nu ska jag sätta på kaffe fylla tallriken med GB glass och lägga mig till rätta under en filt på sängen. På tal om det. Jag vet inte vad ni gjorde vi halv fyra tiden i natt. Men jag vaknade med "feber" totalt genom sur. Då la jag mig för att kolla på en film på tv. Mask (på engelska) hette den, om ni bara anade hur mycket jag grät kunde inte hålla tårarna borta. Pojken som filmen handlade om hade en sjukdom som vanställde hans ansikte vilket han led av då folk tittade konstigt och retade honom. Jag rekomenderar denna film starkt om ni är i behov av att tömma era bihålor för denna film satte fart på allt.

Var rädda om er <3
Swipp Swopp

Kommentarer
Postat av: Cessili

Lider med dig gumman och hoppas att du blir frisk snart. kramar i massor från lilla mig.

2009-09-21 @ 16:34:30
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Robs

Japp det är så synd om henne: ) Tur att jag är här och sköter om allt och henne :)

2009-09-22 @ 11:38:42
Postat av: thirése

min robs har pratat om den där filmen flera ggr, måste fasen ta och se den! :)

2009-09-23 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback