Kväll!

Idag köpte Robin hjärtformade chokladpraliner till mig. Låter det inte för sött? Jag har legat i sängen och läst 5 kapitel av min härliga bok och sen har jag rensat lite skit i min allt-i allo-garderob. Gud så mycket skit man samlar på sig! Men nu har jag kastat två madrasser, två filtar, en ribbotten, två kuddar, tre mattor och en varg (gosedjur). och ändå så syns det inte att jag ränsat. Tråkigt.
Så nu ska jag snart hoppa in i duschen, måste bara andas lite för jag blev så varm av allt stå att jag kunde nästan inte andas:( man kankse skulle röra på sig oftare. Men jag har faktiskt gått i skogen två gånger på mindre än 1 vecka. så det är väl ändå bra.

Nu ska jag ta ett bloss, duscha och sedan svida om till kvällens outfit på storgatan. MYS

Må väl mina vänner

Kommentarer
Postat av: Madelen

Haha, förlåt men ja fattade inte vad du menade med din kommentar :s

Dom stod utanför med lampor? haha VA? :D

2009-09-11 @ 18:46:04
URL: http://pottsorkens.blogspot.com
Postat av: Madelen

AAAAAAAAAAAAA, nu fattar ja hahahah :D:D:D:D

Du menar skitgubbarna? :D

2009-09-11 @ 18:46:49
URL: http://pottsorkens.blogspot.com
Postat av: marina

O imorgon blir det en tur till skogen till:) hahha massor med motion får vi och svamp så det räcker hela vintern:) nu har jag hittat en ny bok så nu kryper jag ner i sängen o läser... love U

2009-09-12 @ 15:49:39
Postat av: Gunila

Så söt han är lille Umbin, hjärtformade praliner!!

2009-09-13 @ 08:49:12
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback