Den 2 september!

Sjukt trött idag. jag vaknade av att Robin viskar Viktoria kl är 2 minuter över 9! Jag nickar honom och somnar om tills han åter igen viskar Viktoria kl är 10 minuter över nio. Då vänder jag mig om och frågar om han inte bara kan gå idag? Men det ville han inte för det regnade ju. och jag hade väl ändå inte låta han gå en halv mil så här på morgonen.

Åter igen är det Våra bästa år och kaffe som nalkas, jag är som besatt jag vet.
Jag vill berätta för er att jag har bytt dialekt på något jävla vänster, inte helt. men det kommer mer och mer. så när jag hör min egen öskötska blir jag förvånad för jag hör den så sällan.

Någon som ser våra bästa år?
Annars kan jag ju berätta att detta är verkligen en serie skapad för triangeldraman.
Igår grät jag som en gris för Sami riskerar dödstraff och Austin har kommit tillbaka och finns vid hennes sida
Vackert (Haahaa)

Idag ska jag nog också sätta mig ner och plugga lite grann. Beställa lite böcker också.

Igår såg jag securitas, när jag skulle tanka vid rejmes. Han körde sin bil precis intill ytterdörren klev ur bilen ställde sig vid dörren och drog sin grej på en streckkod på dörren. Och så tar han en sväng runt huset med bilen och så åkte han. antagligen gör han så vid alla ställen. Hur lat är man inte? Man kan väl iallafall parkera och gå runt? eller iallafall gå till dörren. Vad sparar dem energi till? Ifall att det står någon på insidan? Dock är grabbarna inte så välbetalda så dem kanske loppar sig så mycket dem kan.


Hur som
Igår var vi ju och kollade på lägenheten hur bra som helst. Det var lite möbelfläckar på tapeterna i vardagsrummet. Och dem andra vet jag ej. Men Dem skulle försöka hinna innan den 1 oktober att byta annars går dem in och byter senare =)
Vi fick även veta att staketet ingår till baksidan så vi behöver inte införskaffa något sådant och det känns ju bra.=) Jag hade gärna velat haft ny spis,fläkt och övriga vitvaror som kyl/frys och tvättmaskin. men vi får se vad jag kan påverka.
Annars var det nog inget jag tänkte på som jag var missnöjd med. Det kan ha varit duschkabinen jag vill ha mina glas dörrar. Men jag får väl införskaffa det själv om det är så:P

Det blir nog skit bra tror jag:P
Så om ni är lediga runt den 1 oktober (förhoppningsvis att hon är klar i lgh då) så kommer ni väl och hjälper mig?
Då har jag även bestämt att mina bebisar ska vara på dagis. Jag vill inte det gör ont i mitt hjärta att bara tänka på att lämna in dem. Speciellt Chuppe som säkert får panik och tillbaka blickar. Usch. Men det kanske är enklast för alla om dem är där några timmar. Men om någon har en bättre idé kanske ni kan komma på var jag kan ha mina 3 hundar, 2 katter och 1 hamster. Så vore ni super gulliga

Nu nalkas det våra bästa år
Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Thiniz

Jag är besatt av våra bästa år ;) faktiskt. Ligger tyvärr efter en del men ser massa avsnitt i taget (inspelat). Så NU vet jag mer än jag borde efter att ha läst din blogg ;p

Hoppas ni blir friska snart!

2009-09-02 @ 10:39:54
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-09-02 @ 11:26:26
Postat av: Thiniz

Samma för mig.. ;)

2009-09-02 @ 13:01:31
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Thirése

Tack gumman, det värmer verkligen. Även om vi inte ses ofta men känns ändå skönt och veta att jag alltid har dig liksom, det betyder mycket. Och TYVÄRR så är det väl faktiskt så som du säger, att man helt enkelt får välja (tycker vännerna som super jämt verkar det som)..

Härligt och höra att lägenheten verka bra!! :D

2009-09-02 @ 19:37:13
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: Robbylobby

"Vackert (Haahaa)", kan riktigt se det framför mig när du säger/skrattar det:)



Sen glömmer du väl inte bort att höra av dig då du kommer till matematikinslaget i ditt pluggande:P

2009-09-04 @ 14:23:42
Postat av: Viktoria

Robert, du kommer vara den första som får veta när jag börjar mina matematik studier.

2009-09-05 @ 00:18:08
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

Miss you to Lillstrumps.

2009-09-06 @ 13:50:30
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Madelen (Kopierar nycklar haha)

Haha, jag älskar de programmet :D Dock är de skit länge sedan jag såg de :(

2009-09-07 @ 20:24:22
URL: http://pottsorkens.blogspot.com
Postat av: Thirése

jaha, men gud dom lägenheterna är ju jätte fina!! :D När flyttar ni?

Jag håller på & packar för fullt, imorgon kl 08.30 går flyttlasset till pappa & marie. Sen i december blir det till stan igen:)

Ja precis, äkta vara ska det vara;) <3

2009-09-08 @ 14:59:13
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback