Då var det fredag!

Och jag har redan hunnit med en tur till lekparken med Veronica och Sara där vi avverkade en kaffe och en massa prat. Vi har ju inte sätts på ett tag så vi måste ju uppdatera varandra igen. Efter det bar det hem för att hämta Robs och så åt vi lunch på byn och gick en sväng med Balder. Vi skulle gå och skriva kontrakt men dem hade hunnit gå hem så vi ska göra det på måndag istället. Snart så, det är ju bara 51 dagar kvar tills jag blir lgh boende.

Fick precis sms från poolen så jag ska in och jobba imorgon 07:00 - 13:30, skönt så blir det lite extra klirr i kassan.
Idag missade jag våra bästa år, det verkade ju så förbannat spännande. Så jag får nog ladda ner avsnittet ifrån Days.nu

Jag har även börjat läsa en bok. kan ni tro det själv? Jag läsa bok passar egentligen inte in i min världsbild men den är faktiskt bra än så länge har bara kommit till kapitel 7 När himlen faller ned heter den. Något jag kan rekomendera faktiskt. Den är skriven av Sidney Sheldon

Så nu ska jag ta min bok och lägga mig på sängen och läsa en stund tills slambilen har gjort sitt jobb klart och åkt här ifrån så man slipper känna lukten. Är det inte pinsamt? När man tänker på att det är ens egen skit dom håller på med. Jag blir kallsvettig bara jag tänker på det.
Och ni som känner mig vet ju att jag en gång hade svårt för att köpa toapapper för att folk då skulle lista ut vad jag skulle med pappret till. Usch ja bättre har jag blivit men det är fortfarande inte bra. för nu tänker jag istället på att dem bilar som åker förbi måste tänka. Hmm tänk vad dem måste skita mycket i Hägna.

Det är tur att man kan dra täcket över huvudet och försvinna in i När himlen faller ned en stund.

Må väl

Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Madelen

Haha, skiter du så mkt så de behöver tömma så regelbundet? :P :P Haha, skojar bara :D

2009-09-11 @ 14:36:18
URL: http://pottsorkens.blogspot.com
Postat av: Marina

Haha, skyll allt på Robin du har ju inte varit hemma på ett par dagar:) Kram kram

2009-09-11 @ 15:32:48
Postat av: Marina

Haha, skyll allt på Robin du har ju inte varit hemma på ett par dagar:) Kram kram

2009-09-11 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback