Då var det en ny vecka!

Tänk så fort det går, snart går vi och huttrar med en påse strumpor i handen på kalla gator i valdemarsvik. Självklart pratar jag oktobermarknaden. Snart kommer även den första snön också. Det är bara att acceptera att det blir kallar. Jag saknar det faktiskt.

På tal om att sakna kylan, så brukar ju ljus höra till kylan. Jag och Robin skulle äta kvällsmat framför tv:n en dag och vi tyckte att det passade med lite ljus till. jag tände ljusen som jag har på väggen och det började ganska snart bli en härlig arom i vardagsrummet av dessa ljus. vi åt och sedan rundade jag kanterna på ljuset och gick ut för att röka. när jag rökt kom jag in i vardagsrummet av att soffan rök. Jag grips av panik och kastar ifrån mig telefonen skriker på Robin KOOOM!!!! Jag släcker ljuset och ser att ljuset har spruckit på mitten och runnit ner för hela väggen och ner i soffan.
Vad gör jag nu??? gråter en skvätt?? ner det fick vara så tog vi fram stryckjärnet någon dag senare. Men tänk det hade ju kunnat börja brinna. Fy vad läskigt. Som tur var har jag i allafall en brandsläckare. Har ni alla utrustat er med en sådan?

Vad har vi gjort den senaste tiden då? jo jag har jobbat, jag har varit i skogen med Mamma och Marina mycket mysigt faktiskt. så jag ska lägga upp lite kort som får tala för våran resa i skogen. Våran tripp till borensberg och lite bilder från vistelsen i stan. sen får man ju inte glömma sista kortet. Det är på mig i numera lugg.. :D





Mina bebisar måste ju får vara med också.


Ska jobba natt idag!
och imorgon
och nu blir det våra bästa år:P

Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAH Mattias ser inte så road ut... Kunde du inte ha skrivit en rad om din lilla flykt från rävgrytet igår med det var ju hemskt roligt.. kramkram

2009-09-14 @ 13:38:42
Postat av: Viktoria

Det är ju så Marina att man förnedrar inte sig själv i sin egna blogg:P Det är därför man skriver om andra.:D

2009-09-14 @ 17:46:26
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback