Då väntade man på maten

Trött och förvirrad idag!
Trodde det var den 21 idag så jag tittade på allmenackan och såg. Ja idag jobbar jag 14:30 till 20:00
slänger i mig maten åker ner till viken för att gå ut med Snorpan som är hos mamma. Och dem har ju övergivit henne och åkt till Lpndon så nu sitter jag och Snorpan i deras lya. Men hur som när jag varit ute med hunden var det brogatan som var nästan anhalt. Men när jag kommer in så säger dem. Vad gör du här. Då diskuterade vi det ett tag och kom fram till att det inte var den 21:e utan den 28:e idag. Aj vad pinsamt en hel vecka fel i planeringen...

Nu använder jag mors tvättstuga och hoppas att jag får något gjort i pluggeriet också


Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Marina

Hehe så galet det kan bli... Jag gjorde samma sak nästan fast för ett par veckor sen:) kan kanske vara ett syskondrag kram kram

2009-09-29 @ 09:38:04
Postat av: Cessili

hehe tur i alla fall att det inte var tvärtom att du skulle ha jobbat men inte kom. :D tackar för en trevlig kväll igår. kram kram

2009-09-30 @ 11:50:18
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback