8 dagar

Sedan jag uppdaterade, skäms på lilla Viktoria!

Vad har hänt sen sist då?
I måndags arbetade jag som den hårt arbetande kvinna jag är:P slutade kl 15:30 så efter det åkte jag till stora staden där mormor hade maten klar. Det bjöds på kålpudding. Tro om jag åt! Efter mat och kaffe packade jag ihop hund och packning och for till Ci, Jag skulle nämligen vara hundvakt åt Anders och Peter medans dem var i London. Bilkörningen till Ci´s garage gick väl som förväntat, Bra. Det var däremot mycket värre med parkeringen inne i garaget. Jag har nog aldrig skakat så mycket med kopplingsfoten att jag trodde att hela bilen skakade! Jag trodde att jag skulle repa hela sidan på den gröna och jag trodde att jag skulle köra rakt in i två betong pelare. Men det var bara onödigt att vara rädd för det gick så bra så bra. Tar man det bara lungt ska det nog gå bra..
Efter en vistelse på terassen till kl 02:00 för att hunden inte skulle gnälla så gick vi och sov. äntligen tyst!!!
Kl 09:00 Yl och skall.. Snälla fula rara hund var bara tyst och låt mig sova två minuter till. Jag har gett upp. Totalt nervklen.
Kl 11:30 var vi hos mormor och åt tomtegröt till frukost. Massa gott. Vi tog en kaffe på balkongen och satt och små pratade gammel mor och jag. Vi har mycket trevligt ihop.
Sedan bar det av för att hämta Marina och Lukas, sen nalkades det middag hos Mormor kl halv 5.
Igår var morgonen lika dan. men vi 15- tiden så åkte vi till hundhagen lämnade Totte och åkte till Landet. Där stannade vi så att Marina kunde palla lite äpplen, så vi kunde göra en Hit & Run satt jag kvar i bilen. Marina ropar hängandes i diket. Hur många? 2 säger jag. nej tre ta fyra, eller ta 6 när du ändå håller på. Marina kommer tillbaka springandes och så far vi. Mycket gott. Är det inte känstigt att pallad frukt är mycket godare?
Vi hämtar upp Lucas och sedan far vi till Ulrika, där det idag ska vara marknad så kolla in den marknaden om ni har vägarna förbi. Jätte stor.

Men nu är jag hemma igen. så nu ska jag sätta på kaffe ( känner ni igen meningen?) och ta ett bloss sen ska jag vara klar  och redo för våra bästa år som nalkas. har missat flera dagar.
Var rädda om er

Swipp swopp

Kommentarer
Postat av: Marina

HAHAH!!! Underbat gott med pallade äpplen... Resan till Ulrika bjöd ju på en massa fin skönsång med o så en o annan tjurskalle på motorhuvven:)

2009-09-10 @ 19:15:09
Postat av: Marina

HAHAH!!! Underbat gott med pallade äpplen... Resan till Ulrika bjöd ju på en massa fin skönsång med o så en o annan tjurskalle på motorhuvven:)

2009-09-10 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback