2:a Natten

Japp, då var man på plats igen och ska fundera ut vad jag ska förgylla det närmsta 10 timmarna med? Några förslag. Städa kyl, tvätta, disk och rökning är redan på schemat. Boken har jag också med mig så det måste vara något annat!

Vad har hänt idag då?
Nej inte mycket jag vaknade kl 13:48 tror jag om jag inte minns helt fel. Jag klädde på mig åkte till viken tillsammans med min sambo och så åkte vi och skrev på hyreskontraktet. Så nu är lhg:n våran. Så nu kan ni inte ana vad jag längtar tills det blir 1 november så vi får flytta in. Efter det var vi till pizzerian och svullade i oss en varsin pizza. Sedan for vi hem igen för att loppa oss i soffan innan det var dags för mig att ta en middagslur.
Igår träffade vi på John i affären  (hyresvärden) så vi ska ha någon som kommer och kollar på huset på fredag. Hoppas att dem vill ha det =)

Då var det dags för mig att börja med syssla 1 städa kylen.

Må väl i natt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: thirése

jag kommer nog också flytta 1 nov, så nu är vi fler som längtar till flytt;)

2009-09-23 @ 20:53:49
Postat av: viktoria

Vad roligt gumman! Vart flyttar du?

2009-09-24 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback