10:00

Klockan är 10:03 och jag har hunnit köra Robin till jobbet. Josefine till jobbet och handlat. gett mina hundar mat, gått ut med mina hundar. Skrivit ett helt blogg inlägg fast det hette inte 10:00 utan 09:40. Datorn dog.

Mitt i mitt bloggande svartnade skärmen och 1 sekund senare ploppar det upp en lila ruta som det står.

The monitor bla bla bla in a few seconds

Några sekunder senare så dog den ringer upp Robin efter som att han har alla sina hårdiskar krypterade så man kan ju för fan inte komma in i datorn som en normal svensson...
Men nu är jag påväg att skriva igen, det blir inte lika långt för det orkar jag inte. Robin ringde föresten förut och vi ska få komma och titta på lägenheten som vi ska ha. Så får vi se hur det ser ut där inne=) Förra lägenheten vi tittade på var ju spegelvänd och på övervåningen. Denna är ju i ett hörn på nedervåningen med ute plats på både fram sida och baksida.
Vi ska vara där klockan halv ett så det blir lagom att jag hinner dricka kaffe och se på våra bästa år.
För klockan 14:30 så börjar jag jobba också så det blir lagom stressigt idag

Nej ni nu ska jag lägga upp lite kort tror jag.
Föresten så har jag sålt min chinchilla nu. Hon har det nog bra där hon är. Dem hade många barn som kan pyssla med henne om dagarna.


Vi provar Ci´s löshår.

Undra vem som kommit med denna? Tyr var rädd för den så det var nog inte han.

I söndags var vi och hjälpte Emma och Andreas att flytta. Så klockan 08:30 vaknade jag på Josefins soffa. klädde på mig satte mig i bilen och for upp till mamma som hade kaffet klart. Där blossade vi satte oss i bilarna och åkte åt varsit håll. Jag hämta V70 Thomas släpp och var glada åt att vi inte gjorde tvärtom.
Efter detta for vi mot norrbacka där det andra väntade. vi lastade och sedan bar det av mot västervik. Där vi bar igen. Ni vet ju typ hur en flytt går till..

När vi skulle åka hem svängde vi in till netto och handlade mamma och jag. Jag skickade ett sms till Robs för att fråga om det var något vi behövde och jag fick i svar, " Köp något du tror vi behöver. Så då gjorde jag det.
Resultatet blev skorna. Jag tog kort på skorna skicakde till Robin  nu har jag köpt något som vi verkligen behöver.
Men han höll inte med konstigt.

Nu måste jag skynda mig till våra bästa år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det var ett par riktigt fina skor ialla fall :D kram Ci

2009-09-01 @ 18:34:13
Postat av: Viktoria

hmm men inget vi verkligen behövde :P

2009-09-08 @ 19:48:14
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Robin

det va jag som skrev det vetifan varför det står Viktoria

2009-09-08 @ 19:49:07
URL: http://www.tobbefrankluktarkiss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback